Rezervační systém zasedacích místností

Proč zvolit systém resys?

  • Integrace s Microsoft 365 a Google Workspace:   Systém využívá synchronizaci s kalendáři místností Office 365 a kalendáři Google.
  • Přehlednost:  Na displeji jsou přehledně zobrazeny informace o zasedací místnosti a barevně odlišeny stavy Volno, Schůzka brzy začne, Obsazeno a Dočasná rezervace.
  • Rezervace přímo z tabletu:  Přímo z tabletu je možné zadat dočasnou rezervaci místnosti a případně zobrazit přehled o volnu ostatních zasedacích místností.
  • Detaily schůzky:  Na displeji se zobrazují detaily plánovaných a probíhajících schůzek, jako název schůzky, organizátor, plánovaný čas schůzky.

Přizpůsobení a správa

  • Flexibilní nastavení: Systém umožňuje snadné nastavení názvů a parametrů zasedacích místností. Na zakázku je možné přizpůsobit vzhled.
  • Přehledná správa: Webový management modul umožňuje jednoduché a zabezpečené nastavení displejů jednotlivých zasedacích místností.
  • Spořič displeje: Mimo pracovní dobu se displej přepne do úsporného režimu se spořičem obrazovky.
  • Informační panel: V době, kdy je zasedací místnost volná, je možné využít displej i jako infomační panel.

Rezervace jednoduše a rychle

 

Kontaktní formulář

Odesílám formulář...