Společnost Adobe sestavila seznam deseti online nástrojů pro spolupráci, které jsou nejvhodnější pro nové nebo rostoucí firmy.
Adobe si coby gigant v oblasti podnikového softwaru uvědomuje důležitost digitálních pracovních postupů pro moderní firmy, a proto uvedl svá doporučení, jaké platformy byste měli používat, abyste maximalizovali produktivitu.
Asi nepřekvapí, že seznam obsahuje jeho vlastní editor PDF, Adobe Acrobat – pro který je k dispozici také bezplatná webová verze, ale mimo jiné obsahuje také populární aplikaci pro týmovou komunikaci Slack a službu Google Drive, které pokrývají všechny aspekty fungování firmy.
Digitalizace podnikání
Společnost Adobe upozorňuje, že obliba online nástrojů nadále prudce roste, přičemž jen v únoru 2023 vzrostl počet vyhledávání „nejlepších online nástrojů pro nové podnikání“ o 170 %. Z tohoto důvodu se chtěla ujistit, že si podniky z obrovské nabídky možností vyberou ty správné (a samozřejmě nezapomenou na ty od Adobe).
V souvislosti se službou Slack společnost Adobe uvedla, že tato služba umožňuje podnikům „přenést firemní kuchyňku a konferenční místnost přímo do vašeho počítače“. Mezi další důvody pro její zařazení patří možnost okamžitého zasílání zpráv, možnost komunikovat ve skupinách nebo s jednotlivými spolupracovníky, videohovory a integrace s dalšími nástroji pro zvýšení produktivity.
více se dočtete na: https://www.procomputing.cz/nejlepsi-nastroje-pro-nove-podniky-podle-adobe/